מדובר בסרט הדרכה המתאר תהליך גישור שלם, מפרוץ הסכסוך, דרך תיאום פגישת הגישור הראשונה והתהליך שנמשך על פני שתי ישיבות ועד ליישוב המחלוקות וחתימה על הסדר בין הצדדים.
מגשר: פרופ' מוטי מירוני.
הצדדים:
* אברהם סלע - בעל אולם אירועים "אולמי הנוצץ",
* נורית מנצקר - בעלת חנות פרחים,
* אודי - סגנו/עוזרו של אברהם בניהול האולם.
* עו"ד - רועי בלכר (עוה"ד של נורית).
מגשר: פרופ' מוטי מירוני.
הצדדים:
* אברהם סלע - בעל אולם אירועים "אולמי הנוצץ",
* נורית מנצקר - בעלת חנות פרחים,
* אודי - סגנו/עוזרו של אברהם בניהול האולם.
* עו"ד - רועי בלכר (עוה"ד של נורית).
עובדות המקרה :
אברהם הוא הבעלים של אולם אירועים מוביל. נורית היא בעלת חנות פרחים. השניים עובדים ביחד כ-5 שנים כאשר נורית מספקת לאברהם את סידורי הפרחים לאולם האירועים שבבעלותו.
באחד האירועים החשובים שנערכו באולם של אברהם -- חתונה של בן של שר בישראל, אימא של הכלה הזמינה מאברהם סידור פרחים שיכלול את הפרח שושן צחור ואך ורק "שושן צחור" בלבד.
כמו בכל אירוע פונה אברהם לנורית בעלת חנות הפרחים ומבקש ממנה להכין סידור פרחים שיכלול אך ורק שושן צחור. בפועל נורית מספקת פרחים מסוג פרזיות.
אברהם הוא הבעלים של אולם אירועים מוביל. נורית היא בעלת חנות פרחים. השניים עובדים ביחד כ-5 שנים כאשר נורית מספקת לאברהם את סידורי הפרחים לאולם האירועים שבבעלותו.
באחד האירועים החשובים שנערכו באולם של אברהם -- חתונה של בן של שר בישראל, אימא של הכלה הזמינה מאברהם סידור פרחים שיכלול את הפרח שושן צחור ואך ורק "שושן צחור" בלבד.
כמו בכל אירוע פונה אברהם לנורית בעלת חנות הפרחים ומבקש ממנה להכין סידור פרחים שיכלול אך ורק שושן צחור. בפועל נורית מספקת פרחים מסוג פרזיות.
הסיבה לשינוי סוג הפרחים הייתה כי כאשר פנתה נורית לאודי, עוזרו של אברהם אשר עובד אצלו, היא הבינה ממנו כי ההחלטה לגבי סידור הפרחים השתנתה משושן צחור לפרזיות. אולם, ההחלטה לגבי השינוי לא הייתה חד-משמעית, אך במקביל כאשר ניסתה נורית לוודא על מה הוחלט בסופו של דבר, היא לא הצליחה להשיג בטלפון את אברהם ואף אחד גם לא טרח לחזור אליה -- לא אברהם ולא אודי לגבי ההחלטה.
אברהם מצידו רואה בתקלה שקרתה באותו ערב כמשהו "שדפק לו את החיים", מבחינתו מי שאשם במקרה זאת נורית. מכיוון שכך, אין הוא מעוניין להמשיך עוד את ההתקשרות ארוכת השנים עם איתה.
אברהם מצידו רואה בתקלה שקרתה באותו ערב כמשהו "שדפק לו את החיים", מבחינתו מי שאשם במקרה זאת נורית. מכיוון שכך, אין הוא מעוניין להמשיך עוד את ההתקשרות ארוכת השנים עם איתה.
בפגישה בין השניים, אותה יוזמת נורית, מספרת נורית לאברהם את הסיבה לקרות המקרה.
נורית מצידה אף טוענת כי לא קיבלה את הכסף המגיע לה -- סכום של 30,000 ש'ח - עבור עבודה והוצאות. אברהם מסרב לשלם ואף טורח להבהיר לה כדלקמן: "לפני שהכרנו את היית כזאת קטנה", "את נמצאת בענף סידורי הפרחים באולמות אירועים הרבה בזכותי", "את לא תעבדי אצלי ואת לא תעבדי אצל אף אחד. אני אדאג לייבש אותך ולגרום לכך שאף אחד לא יעסיק אותך יותר".
נורית מבינה שאת כספה היא לא תקבל ולכן מבהירה לאברהם כי תאלץ לתבוע אותו. אברהם מצידו טורח להבהיר לה שאת הכסף היא אכן לא תקבל....
את תביעתה של נורית מחליט ביהמ"ש להעביר להליך גישור אצל פרופ' מירוני.
נורית מצידה אף טוענת כי לא קיבלה את הכסף המגיע לה -- סכום של 30,000 ש'ח - עבור עבודה והוצאות. אברהם מסרב לשלם ואף טורח להבהיר לה כדלקמן: "לפני שהכרנו את היית כזאת קטנה", "את נמצאת בענף סידורי הפרחים באולמות אירועים הרבה בזכותי", "את לא תעבדי אצלי ואת לא תעבדי אצל אף אחד. אני אדאג לייבש אותך ולגרום לכך שאף אחד לא יעסיק אותך יותר".
נורית מבינה שאת כספה היא לא תקבל ולכן מבהירה לאברהם כי תאלץ לתבוע אותו. אברהם מצידו טורח להבהיר לה שאת הכסף היא אכן לא תקבל....
את תביעתה של נורית מחליט ביהמ"ש להעביר להליך גישור אצל פרופ' מירוני.
הסכם גישור טוב מעביר את "הזרקור" לצורכיהם ולרצונותיהם הייחודיים של הצדדים בהליך הגישור הוא משקף את האישיות של כל אחד מהצדדים בנפרד, את מאפייני מערכת היחסים ואת התהליך שעברו הצדדים במהלך הגישור, בדרך ממחלוקת וסכסוך - להסכמה.
להמשך העלילה והדיון המקיף הכולל את כל הליך הגישור תמצאו באתר הבית שלי
bgishur.blogspot.co.il/
אילן בן עמי - מגשר מוסמך - קרית אתא - לקביעת פגישה 054-4535780
bgishur.blogspot.co.il/
אילן בן עמי - מגשר מוסמך - קרית אתא - לקביעת פגישה 054-4535780
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה